Selasa, 5 April 2011

"westlife : sEaSoN iN ThE sUN"

assalamualaikummm~~
today dari umah bukan men semngat nk setel an job,last2 jmpa pc+fb+blog=mmg hampeh lah nk siap an kje sume 2!ish!geram tol lah ase...pepagi skit punyelah semngat nk siap an kje,siap mask nasik grng coz mlas nk mmbeli belah mknan dari luar~~kater nyerr kan..hahaha last2 hmmm mmg hampeh jer..
ok..mukadimah mmg xkene lansong ngan tjok en3...kihkih..
actually,tdy tgh2 wat kje tgn nie menggtai2 lak nk carik2 lagu bi...cewah tukar mood hokey today 4 listen lagu english..kahkahka~~geli mak noks! lagu nie slah 1 lagu pebret aku lah time sek dlu..coz ala2 manja jer lirik dia..manje ker???hahaha lu pikir lah sndrik! sebenarnya mood aku skrg gah miss ngan sme1 bila dgr lagu nie..emmm..adakah dia ade jgk same feeling ngan aku?? do no lah kan~..yesss..bila aku dgr2 lagu nie berulang kali,aku teringat an kenangan sepanjang aku berkwn ngan dia..sgt misss that moment!wlpun aty aku merintih nk jmpa dia,nk borak2 ngan dia...tp apekan daya aku,dia juga ader life dia sendri..so aku xley nk pksa..aku kne trima hakikat..yes!that's the word!tp adakah aku kuat menempoh ini sume??emmm Allahualam lah kan~~aku berserah jer pada Yang Esa..
to my pren,aku harap ko dapat selalu menjaga dri..setiap kenangan akan aku sematkan dlm fikiran..tengs 4 that moment..really2 apriciate :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan