Selasa, 29 Mac 2011

"melayan jiwa di tarbushhh"

hihi tajok post nk gempaq jer aku nie...actually mmg tgh jiwa pun skrg..wakakaka..mcm bru pts cinta gitu!hahaha padahal ntah sesape jer aku bercinta..akma..ooo akma...wake up!shuker bermmpi di siang ary..haha
yela klau nk mmpi mlm lmbat kot~~2pun ntah sempat ntah x nk bermmpi coz tido mampuih~~kihkih
tdy waktu lunch aku ngan offcemte aku lunch kt restran tarbush~~ntah pekena ntah tetibe nk tobang p arab plakzzz~~hahaha masyukkkk lah kater kan!!so mmg tergedix2 nk perabih dueeetttt!! so aku nie,layan kan jelaaaa...rezki xbisa ditulak :) jom kita clik2 gbr yg sempat kami amik tdy..hihi









ahahaha tang bil mmg xley blah..ase cm mkn tok 5 org!hahaha tp xpe~~skali skala kan~~
tgh bulan haaaa...mmg lalu jela depan restran nie..kuang..kuang...
k lah!chau bedah!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan