Isnin, 28 Mac 2011

"keletihan & kemeriahan "

assalamualaikum ai u olllzzz..hihi

selamat ary senin today,huhu ok..setelah 2 ary majlis 2 berlangsung terasa sgt spt majlis kawen secra kecil2 lan...fuhh! pe..fe..nat..fat!hahaha tp of cos meriah ngan kehadiran seppu sepapat aku..kannn~~ok..sini aku serta an serba sedikit perjalanan xtvt yg terjdy pd ary berkenaan..kihkih..

25 mac 2011
- aku kje cam bese..haha! (^_*)
- time kje aku da kalut2 nk pkir cane nk balik lah plakkkk coz bpk aku da blik awai cz nk p amik kambing..beekkk..beekk..:P
-ok tepat jam kul 9,aku da smpi kat umah abg sppu aku kt Taman Perkasa..time 2 macik2 aku da sibuk2 da nk prepare tok mjlis esk..aku smpi2 dorg bru pas mkn..hmmm..aku per ag..balun ah dlu coz pewot aku time 2 mmg thp gaban kebuluq!di++ plak ujn ptg 2,fuhhh...menyengat tol lapo nyer..hahaha
-pas mkn,tnpa aku salin baju terlebih dhulu,aku lepak2 ngan sppu aku wat kje..haha mmg gempaq abis cz aku ase cam da lme sgt xjmpa sppu aku..kahkah..padahal da slalu kot jumpa~~ :D
- jam 11 mlm,start lah aku tlg2 macik2 aku wat kje dpur..mak aku dok riuh2 ptg bawang..bab ptg bwg aku terpksa sureennderrr~~haha coz nnti air mata aku akn mngalir dgn sndri tnpa dipaksa..wakakaka :P klas taw!
-mklang+mklong+mkgah+k,ija+min sume bergabong suara!haha mmg hapening sgt mlm 2,riuh rendah btol smpai an aku takot ngan keriuhan itu..:) abah aku plak amik part gorng ayam,hihi mmg maveloss bila melibat an ayam nie..
- pas grng ayam,mklang aku lak suh grng kentang nk bikin smbal esk..hmm mmg aku lah yg take over!mcm2 aku tnya mklang aku tntg panduan msk dlm kuantiti yg byk nie,..byk skali info yg aku dpt..aku sgt2 hargai info tersebut..
-xtvt nie ditroskan smpi kul 12.15am!haaa..msk smpi kul 4.00 am on 26 mac '11..perghhh!!mmg terbuntal r bijik mata nk tggu smpi kul 4pg,hahaha tp pd aku itu sume xder hlgan coz aku da msok tido awai!wakakaka

26 mac '11
-Majlis berlangsung dgn jaya nye..mula2 aku jdy tkg jaga lauk,hahaha pas 2 aku da busan nk jdy tkg jga lauk,aku take over job abg jep tok amik gbr!waaahh!!!mmg menarik lah kan job 2 ngan aku..hahaha
mmg habis lah sume gbr org aku amik!besssssshhhhh sgt!sgt! sume org dok jeles ngan i nok!wakakaka
- mjlis cukur jambul start kul 11,ader kump marhaban dtg..wah...sgt interesting marhaban 2..dgn cara lagu n muzik dorg..mmg sgt besh!hihi
-majlis berjln sehingga pkul 7pm..haaaa...amik ko berbirat mata masing2 dok layan org..haha lauk pauk jgn ckp lah kan..ape yg diletak sume dibalun dgn bersih!good job!wakakaka :P
- mlm 2 aku n macik2 aku da mmg penat thap gaban sudaaaa..smpi ader yg kejang2 kaki,mengigau coz tertido..hahaha mmg seronok tgk gelagat org kan~~

k lah aku ase ckp2 lah aku berleter seorg diri kt blog nie..hahaha penat + ngantuk lg nie wlpun tido da terlebih2 dos~~
k lah!cau bedah!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan