Rabu, 4 April 2012

Akhirnya Bakal ke Jinjang Pelamin..Alhamdulillah~~

Assalamualaikum..korang-korang sume..hope u korang sihat-sihat walafiat yer..

Alhamdulillah setelah hampir setahun berlalu akhirnya jodoh yang telah diikat setahun yang lepas dengan restu keluarga akhirnya dipertemukan dan diakhiri ke jinjang pelamin..bagi pihak cikyong sendiri terasa berbesar hati dapat bersama-sama dalam susah senang dalam hubungan ini..

 Di saat menghitung hari menyatukan 2 hati menjadi 1 sambil diiringi dengan restu kedua-dua orang tua yang amat disayangi akhirnya termetrai janji yang telah dibuat..berwalikan ayahanda..bersaksikan kekanda yang menjadi pelindung bagi diri selama hidup di muka bumi Yang Maha Kuasa ini bakal menyerahkan tangungjawab ke atas seorang hamba yang sanggup bersusah senang dan telah bertakhta di hati ini untuk sekelian kalinya..

Ngeh..ngeh..entry ini BUKAN untuk cikyong sebenarnya..tapi buat kawan baik cikyong yang bakal menukar statusnya pada bulan June ini nanti..waaaahhh!!cikyong pula yg jadi xsabar2 coz tempoh hari cikyong ade melepak-lepak dengan dia tanya preparation dia..hamboi..jenuh juga dia buat persediaan..dah lah baju buat sendiri..bukan baju dia ajer..baju pihak lelaki pun sama..coz dorang2 nie badan mengalahkan badan adik cikyong yang berumur 16thn 2..kihkihkih

 Khidmat Jurufoto ini adalah member cikyong sendiri..yang sgtlah mereng kebabomb kepala 3suku...hikhik *beb,i know u silent reader of my blog~~ngeeeee





8 ulasan:

  1. Cantik kawan akma ni. Haiih...bilalah akak nak rasa nasi minyak akma ni. Apalah menu agaknya kan. Hehehe. Asik ingat nak makan je akak ni tau.

    BalasPadam
    Balasan
    1. kak aida
      hihihi xpe kak..makan jer selagi mampu..klau da xlalu nak makan,mmg xley nak makan dah kan??
      nasi minyak akma??hikhik insyallah 1 one day..

      Padam
  2. Cantek gambornya! Selamat bertunang untuk Faiz & Yana!

    BalasPadam
    Balasan
    1. kak dinas
      maceh kak..hihihi *bg pihak =)

      Padam
  3. Akak datang nak baca entri terbaru tu tapi dah takda, Cikyong dah delete eh? Takpalah, akak komen lagi kat entri ni walaupun dah komen kat atas tu semalam, kekehkeh..

    BalasPadam
    Balasan
    1. kak dinas
      hikhik wah~~laju aje akk baca..kihkih selaju wireless wifi..hihi
      ader smlm kak..nak post ase cam segan plak dah..huhu
      tersimpan aje dlm draft blog nie..

      Padam
  4. Kalau akma jgn lupa invite akak tahu...dah tak lama tu...

    BalasPadam
  5. mak wardah
    hihi yeke kak??hakhak
    klakar lah akk nie..hihi
    insyaallah..akma jmput..teringin nk jmpa..

    BalasPadam