Selasa, 22 Mei 2012

Senyum (^_*)

Assalamualaikum..salam selasa buat semua..hari nie dah masok bulan 1 Rejab kan??sekejap jer lagi nak puasa..pejam..pejam..celik dah nak raya~~yahhhhuuuuu!!!hikhik
Cikyong pose hari nie..alhamdulillah..xterasa lapar pulak gamaknya..selalu kemain meroyan lapor *ntah pape erk..cam dak kecik..hikhik

Xder idea nak tulis ape 2-3 hari nie..perasaan cikyong sangat bercampur baur..kejap-kejap happy sangat..kejap-kejap..sedih..cikyong tengah merangka satu projek nie buat sahabat cikyong..cikyong bersyukur sangat..di kala cikyong sedey adee sebelah lagi sahabat yang buat cikyong gembira..sahabat bagi cikyong ibarat tangan kiri dan tangan kite..andai sebelah kanan bersedih,ader sebelah kanan yang boleh mengembirakan..

Semakin penghujung bulan Mei nie,semakin sayu rasa hati..mudah-mudahan cikyong kuat menghadapinya..


*tengs awak..buat saya ketawa..walaupun kadang-kadang saya rasa macam nak menangis..eeerrrrmmmm..


6 ulasan:

  1. Kenapa sedih, dik? Tomei2 kat rumah tu kan ada. Akak doakan semoga akma ceria selalu dan kuat menghadapi dugaan. Amin.
    Gambar tu kan macam boleh buat videoclip lagu sedihlah. Tak pun cover album ke.Hehehe. Selamat berbuka puasa ya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. kak aida
      akk nie ade2 jer taw ayat dai..sukeeeee =)
      hope akma bleh kuat..maceh kak..

      Padam
  2. aiyakk jgnla sedey2...kan internet mobile adooo hahahaha...tak rock la camni ekekekeke ;p

    BalasPadam
    Balasan
    1. kak amy
      hihi ade2 jer akk nie,hihi
      maceh kak :)

      Padam
  3. Ala napa sedih ni? Baru hari ni akak dapat baca yg Cikyong sedih ni haa. Semoga by now Cikyong dah tak sedih lagi, semoga semua dah ok, amin!

    BalasPadam
    Balasan
    1. kak dinas
      tengs kak..
      ontah lah kak..jiwa bercelaru sejak 2 menjak nie kak..

      Padam