Khamis, 9 Februari 2012

Maaf Dari Hati

assalamualaikum..sahabat semua..hope u gay's enjoy and sihat sejahtera..setelah berbundle2 stoli cikyong hupdate selagi terdaya kudrat nie..cz start minggu2 akan datang cikyong hanya sempat nak kenyit sebelah mata jer kat blog nie..huhu

Semalam cikyong dapat mc..membe2 cikyong sume gat cikyong bercuti sampai ke negeri china..alahai diknunnnn~~jauh lagi perjalanan nak ke sana..huhu sejak 2 menjak nie cikyong agak drop lah skit..

*entry ini khas buat awak..saya tahu awak slalu baca blog saya walaupun awak xmo frenlist dlm blog
saya nie*
"Jika seseorang tetap berada di sampingmu melalui masa terburukmu, maka dia pantas tuk bersamamu ketika saat terindahmu"
awak..
saya nak minx maaf cz 2-3 hari nie saya agak kecewa ngan sikap awak..saya dah dapat agak kalau awak keje mcam nie lah situasi nya..lagi2 awak dekat ngan kawan awak di sana..lagi mudah jer nak lupakan saya kan..saya juz frenz awak jer..buat apelah yang awak nak ingat lebih2 ngan saya kan??nothing kan..mmg buang masa awak jer..

Awak..
Masa saya kol awak ari 2,saya nak cakap sesuatu ngan awak..nak berkongsi dengan awak tentang sesuatu..tapi awak dah block niat saya dengan keputusan awak 2..saya tahu awak tengah gembira dengan kawan awak..and saya tahu jugak awak xdapat nak elakkan aktiviti kt opis awak 2..lumrah lah 2..adat orang dah keje kan...kalau dulu senang,awak xyah nak pikir pasal cuti-cuti nie kan..maaf lah saya terasa ngan awak hari 2..

Awak..
Lepas jer saya kol awak 2,hati saya pilu sangat cz awak ternyata bukan seorang kawan saya yg dapat kongsi kisah dan duka saya..maaflah saya baru bagi tahu awak tentang ini..cz saya bukan nak mengungkit segala2 nya..tapi saya juga ader perasaan kan..saya manusia yang biasa..xsemua saya boleh terima dengan rela hati..alasan awak makin lama makin buat saya xleh nak terima..saya sedih..

Awak..
saya still anggap awak kawan terbaik penah saya ada..tapi awak dah musnahkan segala pengharapan saya sedikit demi sedikit..maaf awak klau lepas nie nama awak tiada dalam kamus hidop saya..bukan senang saya nak berkongsi kisah saya dengan sesape..saya minx maaf andai lepas nie saya ada menyakitkan hati awak..saya bukan xmo kawan ngan awak lagi..tapi awak yang cuba sedikit demi sedikit...
tapi saya akan maafkan awak..namun perhubungan macam dulu terpaksa saya padamkan..

Terima Kasih awak di atas segala perhatian awak..saya mohon maaf andai saya terkasar bahasa dengan awak..cz awak tahu kan pe'el saya nie cam apa..huuuu...

6 ulasan:

  1. Sedihnyaa ni, ada masalah dengan besfren ka, cikyong? Semoga segala kekusutan akan terungkai & persahabatan itu akan kembali erat lepas ni..

    BalasPadam
  2. kak dinas
    lebih kurang gitu lah kak..
    time kasih atas doa akak..hope kitorang dapat berkawan seperti biasa semula..

    BalasPadam
  3. alahai..usah jgn begitu dong....manusia ni biar sama2 susah dan senang...jangan bersengketa...lambat laun jumpa juga...maaf2 kan ya ;0....saya juga tahu siapa tp jgn begitu ya dong ;0

    BalasPadam
  4. kak amy
    huhu iya dong kak..hope benar kata2 akak itu....susah sama2..

    BalasPadam
  5. Akak pulak yang sedih baca luahan hati cik yong ni. Jangan merajuk selalu ya.

    BalasPadam
  6. Kak aida
    insyallah kali nie jer kot kak..huhu
    sesekali akma ase perlu meluahkan apa yg terbuku kak..
    kak..
    rindu kat milo n moli..

    BalasPadam