Selasa, 27 Mac 2012

Romantika De Amor =)

Assalamualaikum..
Korang..korang sume..semalam kecoh jugak lah kat dunia hiburan yang si Awal nie melamar Scha melalui program Propaganza  yg bersiaran tiap2 ahad,kalau xsilap cikyong..
Memandangkan cikyong memang minat si akak awan dania nie..so laju2 lah tangan cikyong nie menonton video yg orang upload kt u-tube 2..haha *nmpak sgt xlayan tv kan..hakhakhak


Fuh!!mak aih..cikyong plak terlebih-lobeh nak nanges!ahak!seb bek kt opis time 2 xdok orang...haha so cepat-cepat lap =) hahaha sampaikan si Awal nie menangis kalah si Scha aw..alamak ai..romantik btul!hui lah hai!hihihi susah taw nak tengok lelaki yg betul-betul boleh mengalirkan airmata untuk wanita..hmm..andai ada kan.mmg wanita itu sangatlah bertuah sebab lelaki 2 sangat sayangkan korang*aiceh!kemain ayat cikyong!


Diucapkan semoga dorang nie berkekalan sampai ke syurga sebab dari video nie kata,bakal mengumumkan tarikh perkahwinan mereka..klau betul alhamdulillah..memang sesuai!!


             







8 ulasan:

  1. aah bertuah dorang kan..cik yong musti cari lelaki mcm tu jugak tau..romantika de amor ;0

    BalasPadam
    Balasan
    1. kak amy
      comel kan dorg nie??suwet-suwet asam boi taw!
      hihi carik mcm nie??alamat xkawen lak gamaknyer~~wawawa

      Padam
  2. Wahhh proposed to on tv lagik, fewit! Semoga mereka bahagia hingga ke akhir hayat berdua, insyaallah!

    BalasPadam
    Balasan
    1. kak dinas
      kannnn~~bahagia sudaaaa dorg nie..sweet2 lg 2 =)
      insyallah..amin..amin..

      Padam
  3. nanti nak bwt kempen lelaki menangis seluruh dunia. hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. en ben
      hikhik janganlah begitu ben =) nnti kecian kami kaun2 wanita nie tengok~~kihkih

      Padam
  4. Akak pun baru tengok kat blog akma ni. Macam biasa ketinggalan ketapi. Hehehe.

    BalasPadam
    Balasan
    1. kak aida
      hikhik xpe kak..pelan2 kayuh =)

      Padam